karakter budak ruma akuu .

assalamualaikum :D

bismillah . ehh,lama jugak gua xtulis blog ni kan?? hadoi ! sebab gua xtau apa nak cerita laa gua berdiam . malas lagi melulu.pheww ! lagipun x ramai pun yg nak baca entry gua ni :( kahkahkah ! seperti tajuk entry d atas ,gua nak cerita pasal karakter budak ruma gua yg agak okay okay serabai tuee . ruma yg gua sewa tue ada dua tingkat . btw,gua nak start dari budak bilik bawah duluuu .


FUAD -->

Fuad silent scream seorang brader gamers paling otai .hensem boy ! dia duk fakulty communication.  budak ni member rapat guaa . pendiam sangat sangat dan sangat ! gua pendiam,dia 2 kali ganda pendiam .
dia xsuka gaul dengan budak lain kecuali budak ruma dia . kadang2 gua tengok dia ni pelik jugak . entahla kenapaa. gua agak susa nak jangka apa yg dia pikir. imaginasi dia sungguh kuat . ari tuee dia xtidur semalam bole pulak dia ajak gua jalan kaki ke subang jaya . mak aii ! gua yg tak tau apa apa ni just follow jaa . ohh,betapa peliknyaa fuad . fuad ni budak baik,dia xkedekut,dia xpernah tinggi suara time bercakap. sloww jaa orang dia ! apapun dia ni sukaa senyumm . :D gua nak bagi tau,fuad hanya aktif pada waktu malam. siang dia banyak tidur , malam main gamee. benda2 penting haram jadah dia nak buat . haha ! i'm soryy .


Brader Din-->

Din,sejak lu dah ada awek ni lu jarang sangat luangkan masa dengan kita orang kan?? kenapa dengan lu ni?? gua teringin nak dengar lu melolong d rumaa . mulut luu sungguh bising . pinggan mangkuk yg lu xselalu cuci , bole pulak lu tuduh gua yg xcuci pinggan mangkuk kan?? pheww ! -,- gua selalu cuci lepas makan okay . btw,lu baik dengan guaa . lu selalu advice gua . lu selalu amek berat dengan guaaa . lu memang kawan yg ohsemm . yakaa?? labu labuuu . kahkahkah ! lu nakal din , tp lu ingat tuhan. budak bilik bawah lu jaa yg bergiat dengan hal ehwal agama selepas guaa . ada faham?? gua nak bagi tauu, lu laa antara manusia yg paling kuat berdengkur di bilik bawah. menggangu ketenteraman awam sungguh . -,- sory to sayyy . :D ehh,gua lupa nak bagi tau . dia ni duk faklty communication jugak mcm fuad. mngkin nak jadi wartawan la tue.


Berg holga-->

berg ni gua kurang sikit. dia baru ja pindah bilik bawah . dulu duk kat bilik atas. berg ni entahlaa,kira xbanyak cakap jugaklaa . tapii dorang kataa mulut direct to the point . main cakap lepas laa. bukan gua yg kataa ok ! kahkahkah ! dia seorang yg addicted dengan sukan extreme iaitu basikal . kalau menghadap PC minggu depan dia baru off PC dia . sibuk duk layan twitter,FB,lagu N segala video yg dia adaa . pheww ! hobby dia suka usha member rumaa sikit . fuad dengan din selalu kenaa . :D kadang kala dia ni agak serius jugak . muka pun nampak serius memanjang . first gua kenal dia , gua nak tegur pun berpikir 10 kali . gua naka cakap apa pun gua pun buntuu . btw,dia ni baik baik dan baik ! berg,sory sebab gua selalu main gitar luu okkk . banyak kali dah gua putuskan tali gitar luuu . keh3 ! tp lu xpernah kan tegur guaaa . zainii zainiii . -,-dah habes study nnti lu janganlaa jadikan profesion lu sebagai penunggang basikal ehh. lu kan amek art&design . waaa !


gua tak tau namaa-->

haaa ! ni laa manusia yg paling pendiam selepas brader Fuad. pemaluu lagi. seorang yg xsukaa gaul dengan perempuan. biasalah xhensem. amat sukaa rasa diri tue pelik,xpandai N sebagainyaa.hadoi ! sukaa sangat berjimat sampai xmakan nasik . sukaa gelak jugak . budak ni pantang tengok orang gelak ramai2. dia pun turut tergelak. wtf ! mungkin dia kelakar laa tue tengok gelak sampai mcm tue sekali . ermm,seorang yg addicted sangat dengan gitar . kalau bole nak tiru macam ygwie malmsteen tapi xboleee . yg gua tabik spring,budak ni kuat berusaha cari chord laguu walaupun lagu tue susah untuk dimainkan . guitarist laa sgt . -,- dah dahlaa tuee . lebih baik p cuci kain yg dah seminggu tak cuci tue lagi baikk . dah bau dah tueee . kahkahkah ! xpun p studyy . kata nak jadi pandai. tp pemalas,pemalas dan pemalas . main gitar jaa memanjang . eww! nama dia zaini , dia duk fakulty bisnes walaupun kira2 xberapa pandai . akuu laa tuee . hee !


Bulet-->

bulet?? pelik x nama diaa?? this is afiq nizaa . nama budak baik tuee . hee ! mamat spek berjiwa metal. dia duk fakulty communication . mungkin nak jadi wartawan la jugak . erm,kalau nak tau , dia laa ketua rumaa kami . hal2 pembayaran ruma sewa,bil air n elektrik dia laa yg uruskan. kami rilek jaa. just hulur duit . bulet ni mcm guaa jugak,sangat addicted dengan gitar. tapi aliran muzik kami lain. dia main metal,gua classical . bezaa okay ! ohh bulet,ada masa lu jadi diam ada masa lu kelakar kann . gua tegelak tengok lu . kahkahkah! lagi2 kalau lu dah cakap KL . kelakar sungguh . mcm perli jaa bunnyi. yakaa?? sebenarnyaa bnyak benda yg lu buat buat gua nak tergelak tapi gua cuma diam dan buat cool .


Hakim-->

hakim hakim hakim . kahkahkah ! musuh ketat guaaa . dari awal perkenalan gua dengan dia bagai anjing dengan kucing . dia selalu sakat guaa,dan gua pun selalu sakat diaa . sampai habis study pun kami masih main sakat . hahaha! gua paling geram laa masa gua duk lepak dalam tandas dia pegi tutup lampuu . pheww ! naik darah guaa terus . tapi gua cool okay ! gua tau akim memang mcm tuee . xberapa nak betul kot . mcm gua jugak . haha ! d handset guaa,dia letak nama dia ustaz syed hakim . kalau first dulu dia letak nama dia hakim nirrojim,hakim kulop dan sekarang ustaz syed hakim . hahaha ! wtf ! gua pelikk . xtau apa motif diaaa . dia ni mcm gua jugak,betahun2 xdak awek . memilih sangat kott . pemalas pemalas gua,dia lagi pemalas . dia kuat tidur sampai ponteng kelas. gua rajin masuk kelas tapi malas study . 2x5 laaa kamii . :D ermm,gua tau. akimm malu nak belembut dengan guaa , kami memang ditakdirkan bagai anjing dengan kucing . begitu jugak gua,malu nak belembut dengan dia. padahal dalam hati ada taman . biasalah tuee . btw,hakim ni baik. gua selalu Paw barang diaa .makanan lagi laa. dia tegur pun gua boloe buat rilek . HAHA ! ok laa tuee . akim,setadi baik2. kan nak jadi reporter. waaa ! =)


Wan taiping-->

haa, wan taiping ni kuat berceritaa orangnyaa . mcm2 isu yg berbaur politik yg dia borak. xkesalaa apa punya ceritaa . hee ! dia ni kaki futsal. orang sibuk rehat nak p kelas esok dia slumber p main futsal sampai ke pagi.pehhh ! dasyat . jangan tertidur dalam kelas dahlaa . satu benda yg gua perasan,kalau gua berdiskuz dengan dia mesti pasal hal akademik. yela,fakulty kami samaa . dia duk fakulty bisnes jugak macam guaa . match laa kan . setakat ni xdak apa2 benda yg gua paw dari diaa.gua kan kuat paw barang member. kahkahkah ! dengan setiap lafaz ayat yg keluar dari mulut dia semua ayat baik2 belakaa . nice wan taiping !


Ami-->

nama sebenar dia fahmi fuad . bukan anak kepada fuad okayy . hee ! dia ni kelakar jugaklaa . HAHA ! hari tuee dia buli guaa . ada pulak dia suruh gua cakap kedah . dahlaa lidah gua ni keras. loghat sabah melulu. gua ni ikut jaa laa apa dia cakap. saja nak test power. kahkahkah ! masa gua cakap kedah tue 1 mejaa gelak besarr . jadi gua pun gelak laa .ohh,gua memang xbolee cakap slang utara. hancus ! merepek sungguh brader ami ni . masa nyanyi pun dia xpernah nak serius . member lain dan habis penat main gitar. :D btw,memang cerita panjang kalau lepak dengan ami walaupun gua xberapa nak respon . ami,april nanti lu dah nak habis study dahh. take care sajaa. gua harap lu dapat manfaatkan diploma lu tuee . amenn !


Bob-->

hmmm ! bob,lu punya suara kuat sangan laa. kenapa lu bacakap kuat mcm tue sekali?? kami bukan jauh 10 batu pun. depan mataa jaa. orang sebelah pun bolee dengar suara luu . haaa,tuelaa bob . -,- HAHA ! kadang2 gua tidur pun xlena dengar lu punya sound. apa benda yg lu merepekkan gua tak tau . bole slow dak?? bob,skg gua tengah detect kebaikan n function lu d rumaa tuee . hahah! sila beramal . gua bukan nak bahan okayy . btw,gua pernah rasa sunyi kalau xdak lu d rumaaa . serius ! bukan perlii .



p\s:sebenarnyaa banyak benda gua nak cerita pasal doarng ni. akibat malas gua pendekkan jaa . d rumaa sewa gua ada 13 orang. sory kepada yg tercicir ehh . :D kan gua kata gua dah malas nak taip2 lagii . kalau ada apa2 kesalahan yg gua pernah buat d rumaa tue gua minta maaf k ! :(

Penulis : Brader ZaiNi ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel karakter budak ruma akuu . ini dipublish oleh Brader ZaiNi pada hari Saturday 4 February 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 1comments: di postingan karakter budak ruma akuu .
 

1 comments:

Followers