Cintaa?? apaa tuee?? pheww !

assalamualaikum :D

cintaa?? cintaa tue apa?? wtf ! apaa?? becinta tue best??  Jangan nak sebut pasal cinta sgt la. kehkehkeh ! ehh,kenapa perempuan selalu sebut pasal cintaa?? muka straight jaa tp Jiwang karat bukan main tangkap leleh lagi Ni.

*kawan gua tanya*

- kenapa perempuan kalau kita ngorat dia acuh xacuh??-




-erm, eyalaa. perempuan kan .biasalah tuee. besusah dahulu sebelum dapat. tapi kalau dia xterima lu memang haram jadah laa. mungkin dia memang xsuka,belum besedia,lu xlayak untuk dia or dia tengah menunggu org lain.xpun dia mau ngorat lelaki kot.dia xnak lelaki ngorat dia.kalau lu ngorat budak budak syarifah gua xeran laa kenpa dia reject kau. nak tau kenapa?? nasab dia lain.itu jaa.


-kenapa kalau aku baik dengan perempuan dia selalu abaikan aku??aku tau,dia rasa aku ni macam nak ngorat dia.tp aku ngorat pun-


-perempuan memang macam tue. cepat sangat perasaan . dia ingat dia siapa?? dibagi baik xnak. nak yg jahat kot. kang dibagi jahat bagitau mak plak. hadoi ! orang nak kawan jaa. xkesaa laa kalau pakwe lu ada 16 . dah dah dah . main jauh jauh. bajet hott la tuee.


-diorang kata aku ensem macam org ensem tapi kenapa diorang xnak aku??-


-Jawapan dia senang jaa. ayat lu xpower laa tue. ye dakk?? taste dia lain.jawapan dia ada kat atas jugak. xpun lu xditakdirkan bercinta. tuee jaa ! laa,lu rilek jaa. kot2 lu dapat awek macam muka patung barbie ok apaa. tengoklaa macam guaa. gua diorang kata hengsem jugak. sejauh mana kehengseman gua,gua pun xtau. betahun2 gua xdak awek gua chill jaa . tettt ~!! hidup dalam blues ok .


-kenapa lu betahun2 xdak awek zaini??-


-ehh,apasal tanyaa gua pulak?? kehkehkeh! gua tau laa lu dah 26 kali kapel,gua baru sekali. lu jangan nak bahan guaa ok. gua sebenarnya bukan xnak kapel tp tuelaa. gua pun xtau apa sebab.eww! HAHA . rasaa cintaa Jarang sangat datang. gua susa nak minat perempuan.erm, gua adala minat perempuan tapiiiiiiii . ehh,ada orang kataa kalau orang xnak xbolee paksa kan?? takut bertepuk sebelah kanan. yaka??


-kenapa perempuan selalu post pasal cinta kat facebook dia??-


manala gua tau. kalau lu tanyaa gua,takut gua bagi jawapan salah kan susah.hadoi ! gua rasa perempuan dah gila bayang kot. xpun dah gatal nak kawen. kan gua dah bagi jawapan salah??? -,- tanyalaa perempuan2 tue. tapii memang betul laa,sangat ramai perempuan sebut pasal cinta.yg gua erannya,kalau budak2 lelaki ngorat bukan main sombong lagii . ehh ! -,- xpalaa,tue kan hak diorang.


-kenapa ramai member lelaki kitaa kalau dah ada awek terus nak lupa kawan??-


-xpalaa,lu jangan besedih. gua kan adaa. lagipun gua betahun2 xdak awek. bolee layan luu kan?? Jum kitaa main game DOTA . lagi baik. hurmm ! kalau la esok2 gua ada awek gua xkan lupa kawan2 gua jugak.xtipuu ! xkan ada awek terus nak lupa kawan kan?? xprofesional dah tue. kang esok2 kena dumb or dah break up xmustahil gua akan cari kawan2 gua jugak. kepada member2 kitaa yg dah lupa member tue biarkan jaa. biasalah,org dah dilamun cinta. jadilaa brader cintan.(brader jiwang) .


-tadi aku banyak nak tanya soalan pasal perempuan tpi kenapa aku sekarang dah buntu zaini??-


-HAHA ! mesti jawapan gua xmenarik kan?? tengok,lu pun dah buntu dah. ehh,aku pun buntu jugak. samala kita. sebenarnya jawapan gua tadi main hentam jaa. sepatutnya gua yg tanyaa lu tadi. kan lu lagi expert dari gua. lu dah kapel 26 kali kapel,gua baru sekali. -,- yg lu nak jiwang sangat kenapaa?? lu rilek dahlaa . merepek merepek merepekk ! HAHA !



*bukan Jiwang punya entri feat bukan gua yg tulis*

Penulis : Brader ZaiNi ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Cintaa?? apaa tuee?? pheww ! ini dipublish oleh Brader ZaiNi pada hari Saturday 28 January 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Cintaa?? apaa tuee?? pheww !
 

0 comments:

Post a Comment

Followers