Cinta apakah kalau begitu?? faham maksud ihsan??

assalamualaikum semua :D

selamat tahun baru cina,selamat bercuti dan salam 1 malaysia !


erm.entry ni gua buat untuk mengeluarkan ketidakpuasan hati ni kepada org yg duduk bercinta sakan sampai xingat dunia. zaini,aku becinta yg ko xpuas hati kenapa?? ehh,memang aku xpuas hati.gua xnaklaa lu hanyut. serius ni ! :( lagipun sikap lu tue mempengaruhi yg lain.faham x??

sebelum tue gua nak terangkan maksud ihsan.kalau yg dah faham tue baca jaa k! ni maksudnya,'KAMU MENYEMBAH ALLAH SEOLAH OLAH KAMU MELIHATNYA,TETAPI JIKA KAMU TIDAK MELIHATNYA,MAKA SESUNGGUHNYA DIA MELIHAT KAMU.
bagi gua definisi ni boleh juga digunakan macam ayat Ni'kalau aku buat jahat,mesti tuhan aku tengah buat jahat,lagi baik aku buat kebaikan.lagi baik'. tp memangpun tuhan sentiasa melihat kita kan?? :D ya ya yaa.tuhan sentiasa melihat kitaa . awasss !

sepanjang gua hidup di bumi tuhan ni banyaklaa cacat celah dalam becinta yg gua nampak d depan mata gua sendiri. astagfirullahazim. seriously,gua xberniat pun nak nampak.hurmm ! antaranya,masa gua berjalan2 sendiri ataupun dengan kawan2 gua ada laa sebilangan pasangan yg becinta sibuk duk berpelukan,main kiss2 segalaa. yg paling teruk tue siap ada yg bertudung. kalau yg xbertudung tue xkesala,kot2 dia non muslim or athies .wtf!

Penulis : Brader ZaiNi ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Cinta apakah kalau begitu?? faham maksud ihsan?? ini dipublish oleh Brader ZaiNi pada hari Sunday 23 December 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 1comments: di postingan Cinta apakah kalau begitu?? faham maksud ihsan??
 

1 comments:

Followers