acoustic man .

assalamualaikum dan selamat berhari khamis :)

lu acoustic man,gua pun acoustic man . kita match . terima kaseh Ajek Hassan . aceceh ! xpaa,memang kita sealiran apaa . kefanatikan gua terhadap gitar akustik sehinggakan gua jadikan lu sebagai idola gua.bukan senang gua nak jadikan org sebagai idola gua ni.waaa! setelah diteliti lu laa antara yg terbaik. credit untuk luu ! bang aJek, nak tau kenapa gua minat lu?? nak gua bagi sebab . okay,finee -->




tidak dapat dinafikan lu memang pemain akustik tegar. sama mcm guaa.hee ! lu punya alunan gitar.pehh! terbaiklaa . dahlaa suara sedap. apa2 lagu yg lu bawak pun semua masuk.verstyle sungguh !  tangkap leleh babe. gua rasaa lu bole berdiri di sebelah M.Nasir dah. pegila sign contract.kehkehkeh! semua video2 yg lu masukkan d youtube semua clean. selesa didengari walaupun video clip hanya gambar gitar akustik jaa terpampang. tp xpaa,Janji bestt . setakat ni gua rasa xdak yg mengeluh lagi. (macam tau ja gua ni)eww! bang ajek,lu suka lagu2 blues lama kan?? rock kapak semua. tak kurang lagu sekarang. gua rasa lagu2 yg gua suka semua lu dah cover. haaa,tue yg gua minat luu . lu tau apa yg pendengar nak. thumbs untuk lu . tadi gua dah baca post lu,dengar2 lu jadi penyanyi untuk soundtrack dokumentari 'tangisan pasir salak. sesuai la . \m/ gua nak bagitau lu, lagu diorang yg lu dah cover lagi baik dari yg asal. gua bukanla nak membanding2kan. tp realitinya lagu yg lu cover lagi power. kalau xpecaya try tanya para peminat lu. silakan .



ohh,alangkah bestnyaa kalau lu bagi gua peluang jadi back up gitar luu. satu lagu pun bolee . serius ni! nak jadikan lu mentor gua pun ok Jugak .


http://www.facebook.com/profile.php?id=100001398522492&ref=tn_tnmn#!/sahabatakustikajekhassan?sk=app_152893638091936



*kalau nak tengok bro ajek ni nyanyi taip jaa AJEK HASSAN kat youtube Ok*

Penulis : Brader ZaiNi ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel acoustic man . ini dipublish oleh Brader ZaiNi pada hari Wednesday 25 January 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan acoustic man .
 

0 comments:

Post a Comment

Followers