Hello my future lover ! are u Okay?? Phui !

Assalamualaikum semua :D


humm ! sepatutnya masa2 mcm ni gua dah tidur . xpun gua lepak kat bilik mendengar lagu sambil cari chord gitarr. td masa gua try nak tidur banyakla benda2 yg gua pikir. angan2 tue xpayah cakaplaa. sebelum tidur mesti gua angan2 dulu.kahkahkah ! adakalanya sampai setengah Jam,seJam,dan paling lama pun nak dekat 3 Jam.pecaya x??  gua suka layan feeling sebelum tidur.tp td gua betul2 xbole tidur. akibat drpada tue hati gua tergeraklaa nak berblog. tettt ! blog laa sgt . -,-ehh,apa yg gua mencarut ni?? mcm lari tajuk Jaa.btw,untuk entry kali ni gua xnak guna words 'gua' 'lu'.nak amek feel sikit. ok,finee !*abaikan intro ini*



hello my future lover ! --->



aku duduk berdiam diri sambil melayan kopi d rumaa. pikiran aku jauh melayang. mcm2 benda yg bermain di minda. aku rasa gelisah mengenang nasib diri. masa tue suasana malam agak tenang dan diselangi dengan sinaran sang bulan. oh,alangkah gembiranya aku jika hati setenang malam ini. aku mengeluh. aku berkata dalam hati,'apa yg harus aku lakukan?? kalau aku xdapat dia aku tewasla.aku dah ikhlas. tuhan pun suka dengan umatnya yg ikhlas'.

kring ! kring ! kring ! handphone di bilik berbunyi.

waaa! harap2 adalah org mesej aku malam2 ni. bole jugak aku layan feel. manala tau asyik layan mesej kegelisahan aku berkurang.

lalu aku pun bergegas masuk ke bilik. muka memang dah habis senyum penuh kegembiraan.aceceh!

seterusnya aku membuka mesej. ohhh! wtf.. asal buka msg jaa mesti msej dari celcomoffer. agak cilaka d situ. nak buat mcm mana. xdak yg sudi nak msg akuu. -,- then aku campak handphone di atas katil. eww!

keesokan harinya aku masi buat benda yg samaa. lepak kat rumah sambil layan perasaan sendiri sehinggalah aku bermain gitar. layan lagu xpayah cakapla. semua versi tangkap leleh. sungguh feel! kalau xpecaya search kat youtube lagu 'malam ini by boo bedroom sanctuary'. bg aku lagu tue feel gila,xtau bagi kamu semua. wuwuu! tue antara lagu tangkap leleh yg aku layan masa tue.

setelah puas aku melayan kepala sendiri maka aku pun ngantuk lalu masuk ke dalam bilik. sebelum tue aku merenung handphone yg ada di atas mejaa. ermm,apa yg aku perlu buat dengan telepon ni?? aku rasa macam nak mesej awek tue. say selamat malam pun okay Jugak. hee! pikir punya pikir pikir maka hati aku pun tergerak mesej awek tue walaupun agak segan2.

--> 'assalamualaikum awak. hye,buat apa tue?? dah tidur?? hope senyum selalu. sweet dream. selamat malam' then aku send . tickk !! sambil tersenyum segan.


selang beberapa minit awek tue reply-->

'waalaikumsalam awak,saya xtidur lagi. xngantok. awak napa xtidur lagi?? rindu saya kaa?? hehe'.


aku pun terkejut,ingat dia xreply. rupanya reply jugak. ohh,aku happy. macam dia tau2 jaa aku selalu rindu diaa. keh3!  maka aku pun mengorak langkah ayat awek tue. ikhlas ok ! bukan main2. mesej punya mesej aku bagitau laa yg aku minat dia. kalau bole dia dapat terima laa cintaa aku. lama jugak kami reply mereply mesej sehingga sampai satu part dia terimaa cinta aku. happppy okkk ! :D

AKU: awak,saya skg dah rasmi jadi kekasih awak. bole kaa awak terima saya seadanya??

DIA:ya,saya terima awak seadanya. janji awak setia dengan saya k! jngan nakal2. kita serius.hmm! jngan mainkan perasaan saya.

AKU:insyaALLAH saya janji akan setiaa. btw,semua kita harungi sama2. saya xjahat,Janji tetap janji.

DIA:hehe ! *senyum sinis* :D


pada suatu hari aku dilanda demam panas sehingga membuatkan dia risau. dia balik2 call aku tanya kabar. nak xnak aku tepaksa angkat panggilan tuee. siap nangis lagi awek aku ni.keh3! ohh,betapa risaunya diaa. sayang awak ketat2 ! di situ nampak sgt keikhklasannya dengan aku kan?? wee!
ermm,ada masanyaa aku kadang2 xdpt angkat panggilan dia disebabkan lemah yg teramat. tp xpaa,aku tau dia faham akuu. selama aku kapel dengan dia,dia jujur,ikhlas,setia,memahami,lemah lembut,penjaga hati,merendah diri n dia xpernah mengeluh dengan aku. tue yg aku betambah sayang dengan dia tue.

setelah aku sehat drpada sakit dialah antara orang yg paling happy dalam dunia. dia pernah kataa dengan aku,kalau aku susah maka dia pun turut susah,kalau bolee susa senang kita sama merasaa. dia xnak aku sedih. :(


aku ingat lagi masa aku down ditimpa pelbagai masalah,dia balik2 bagi aku sokongan. dia xpernah mengeluh walau sedikit pun. malahan dia bangga bersama aku.humm ! :( dia pernah kata jugak setiap dia solat dia selalu doakan aku sekali.betapa baiknya diaa.

aku:awak xbosan kaa dengan saya??

DIA:saya xpernah sekali bosan pun dangan awak. saya janji akan sentiasa bersama awak. :( xdak insan lain. sebelum kita kapel dulu saya xpernah sedari akan kehadiran awak. tp skg saya mesti amek tau semua pasal awak. saya sayang sgt kat awak. ini bukan infatuasi. (sambil nangis)

AKU:ermmm.saya pun sayang sgt kat awak. saya xdapt bayangkan mcm mana kalau esok2 saya kehilangan awak.hurmmm! :( harap kita tetap bersama sehingga saya lamar awak menjadi isteri saya. saya xkesala berapa lamaa kita bercinta. saya percaya,ada jodoh xkan kemana. mudah mudahan awak adalah jodoh saya.

DIA: baikla awak. sentiasalah berdoa agar kita disatukan. saya akan tetap menunggu walaupun dalam tempoh yg lamaa. :( apapun kita laksanakan dulu benda penting untuk masa hadapan.


serius aku kata,aku xpernah rasa cinta sebegini. baru aku sedari betapa hebatnya cintaa. pengorbanan demi pengorbanan yg telah kami lalui. adakalanya manis. adakalanya pahit untuk kami lalui. walaubagaimanapun kami kuat bersama. kami xpernah mengeluh,malahan menganggap itu hanyalah perkara biasa sehinggalah hubungan kami kekal hingga ke hari ini. ayang awak sangat sangat. :( awak adalh wanita terbaik yg pernah saya jumpaa.

                                            Dia laa boo bedroom sanctuary. hoho !

*sekian*



p/s 1 : lelaki difitrakan untuk bersama perempuan,begitula sebaliknya. (gua bukan nak jiwang)



p/s: CERITA INI ADALAH REKAAN SAHAJA !!! Xdak kena mengena kepada yg masih hidup ataupun yg sudah mati. kehkehkeh ! Aku taknak couple sebenarnya.. Saja ja.

Penulis : Brader ZaiNi ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Hello my future lover ! are u Okay?? Phui ! ini dipublish oleh Brader ZaiNi pada hari Friday 13 January 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 5 komentar: di postingan Hello my future lover ! are u Okay?? Phui !
 

5 comments:

  1. gilaaaaaaaaa bro...ni cerita betul ke citer memin ni??. cisss. aku dah separuh mati percaya!!

    ReplyDelete
  2. sat keliru dengan p/s bawah tu..cerita ini adalah rekaan? loh bukan cerita nie dari lubuk hati ke? baru nak puji romantik betul korang berdua pastu baru nak mendoakan semoga jodoh dipanjangkan.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe ! sajaa jaa . :D angan2 sikit. kalau betul pun aku nak awek yg mcm tue .

      Delete
  3. hahaha..angan2 mat jenin..sweet tol

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Followers